Reklamační řád vydaný společností LogiCall Česká republika, s.r.o., IČO: 268 49 551, se sídlem Čsl. armády 808/43b, Pod Cvilínem, 794 01 Krnov, CZ, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě pod sp. zn. C 28317 (dále jen „Společnost“).
Reklamační řád
1. Definice pojmů
1.1. Pracovník – zaměstnanec nebo osoba vystupující za Společnost.
1.2. Dlužník – Stížnost či Reklamaci je oprávněn podat pouze Dlužník obchodníka s nevýkonnými úvěry, se kterým Společnost uzavřela smlouvu o správě nevýkonného úvěru, a který byl Pracovníkem Společnosti osloven.
1.3. Stížnost – vyjádření nespokojenosti Dlužníka s nevhodným chováním či s nesprávným postupem Pracovníků Společnosti nebo obchodníka s nevýkonnými úvěry.
1.4. Reklamace – vyjádření nespokojenosti Dlužníka s činnostmi vykonávanými Pracovníky Společnosti nebo obchodníkem s nevýkonnými úvěry. Např. požadavek na splnění povinnosti k úhradě pohledávky v rozporu se skutečným stavem a výší pohledávky.
2. Obsahové a formální náležitosti stížností a reklamací
2.1. Stížnosti či Reklamace podávají Dlužníci:
- písemně na adresu sídla Společnosti,
- elektronicky na e-mailovou adresu reklamace@logicall.cz,
- telefonicky v naléhavých případech, které nesnesou odkladu, na kontaktní telefon uvedený na webových stránkách Společnosti.
2.2. Ve Stížnosti nebo Reklamaci je Dlužník povinen uvést:
a) identifikační údaje osoby, která Reklamaci nebo Stížnost podává – jméno, příjmení, bydliště, kontaktní adresu u fyzických osob a obchodní firmu (název), sídlo, kontaktní adresu, jména a příjmení osob oprávněných jednat jménem právnické osoby u právnických osob, rodné číslo nebo datum narození u fyzických osob a IČO u právnických osob či fyzických osob podnikajících,
b) vylíčení skutečností, na jejichž základě je Reklamace nebo Stížnost podávána (popis události, datum, místo, jméno Pracovníka či identifikaci obchodníka s nevýkonnými úvěry),
c) požadavek na zjednání nápravy – cílový stav,
d) datum a podpis Dlužníka Reklamace nebo Stížnosti, případně jeho zmocněnce.
2.3. Dlužník je povinen ve svém vlastním zájmu sdělit co nejvíce podrobností, aby přispěl k rychlému vyřízení Stížnosti nebo Reklamace.
2.4. Pokud Stížnost nebo Reklamace nebude obsahovat všechny náležitosti, je Společnost povinna bez zbytečného odkladu požádat o doplnění. Pokud Dlužník žádosti nevyhoví, je Společnost oprávněna Stížnost nebo Reklamaci písemně odmítnout.
2.5. Pro podání Stížnosti nebo Reklamace lze využít vzorový formulář dostupný na webových stránkách Společnosti.
2.6. Pracovník Společnosti vyhotoví potvrzení o přijaté Stížnosti nebo Reklamaci, kde uvede datum podání, obsah podání a požadovaný způsob vyřízení.
2.7. Podání a vyřízení Stížnosti nebo Reklamace je zdarma.
3. Vyřízení stížností a reklamací
3.1. Reklamace či Stížnosti Společnost řeší zpravidla bez zbytečného odkladu.
3.2. Společnost poskytne odpověď do 15 pracovních dnů od obdržení. Pokud jí brání překážka nezávislá na její vůli, informuje Dlužníka a odpoví nejpozději do 35 pracovních dnů.
3.3. Odpověď se zasílá stejným způsobem, jakým byla přijata, pokud Dlužník neurčí jinak. Na žádost Dlužníka je odpověď poskytnuta v listinné podobě.
4. Nespokojenost s vyřízením stížnosti či reklamace
4.1. Dlužník může nesouhlas s vyřízením podnětu řešit prostřednictvím:
a) místně a věcně příslušného soudu,
b) České národní banky,
c) Asociace inkasních agentur, z.s., se sídlem Purkyňova 74/2, 110 00 Praha 1 – Nové Město, email: info@aiacz.cz, web: www.aiacz.cz.
4.2. Dohled nad činností Společnosti vykonává Česká národní banka. Dlužník může podat podnět na zahájení správního řízení.
5. Závěrečná ustanovení
5.1. Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 26.8.2024.
5.2. Společnost si vyhrazuje právo tento Reklamační řád změnit a zveřejní případné změny na svých webových stránkách s datem účinnosti.