Skip to content

Referent/ka správy pohledávek – přidejte se k našemu týmu!

Místo výkonu práce: Opava
Typ úvazku: Plný pracovní poměr

O nás

Jsme stabilní a dynamicky se rozvíjející společnost, která poskytuje profesionální služby v oblasti financí a správy pohledávek. Naším cílem je nejen efektivně řešit závazky, ale také udržovat korektní a vstřícné vztahy s našimi klienty a obchodními partnery.

Co Vás čeká

  • Správa a evidence pohledávek
  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a partnery
  • Příprava upomínek, splátkových kalendářů a související administrativy
  • Reporting a práce s interním systémem
  • Vyhledávání a zpracování informací na internetu

Co očekáváme

  • Dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Uživatelskou znalost práce na PC (postačí běžná zkušenost z osobního používání, vše potřebné naučíme)
  • Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
  • Dobrou náladu, pozitivní přístup a ochotu učit se nové věci

Co nabízíme

  • Stabilní zaměstnání v přátelském týmu
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Motivující finanční ohodnocení a bonusy
  • Pevnou pracovní dobu v pracovních dnech, bez víkendů a svátků
  • Stravenkový paušál, sick days, firemní akce, finanční ocenění k datu výročí nástupu do pracovního poměru, narozeninové dárky k narozeninám a další firemní benefity
  • Moderní kanceláře s dobrou dostupností
  • Mzda 22000 – 28000 Kč  měsíčně

Jak se přihlásit

Zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis na e-mail: vyberoverizeni@logicall.cz. Do předmětu uveďte „Referent/ka správy pohledávek“.

 

Kontaktní osoba: Alexandra Obručová
Tel: +420 554 689 111
WhatsApp: 775 773 355
Email: vyberoverizeni@logicall.cz