Webinář: Past zákaznické linky aneb úskalí komunikace se zákazníky | 12.3.2021

Webinář: Past zákaznické linky aneb úskalí komunikace se zákazníky | 12. 3. 2021

Termín: 12. 3. 2021 | 10:00 – 11:00
PlatformaMicrosoft Teams (přihlášeným bude zaslán link)
Jazyk: čeština
Cílová skupina: Všichni, kterým telefonují zákazníci

 

Cílem workshopu je poodhalení nejčastějších chyb v praxi firem, při přijímání komunikace od zákazníků, ať už telefonické, e-mailové nebo jinými kanály.

Obsah webináře:
  • Úvod na téma zákaznické linky, recepce, příchozí hovory od zákazníků.
  • Příklady příchozích hovorů z praxe, nejčastější chyby. Pohled ze strany zákazníka.
  • Řešení, jak co nejefektivněji reagovat na příchozí komunikaci od zákazníků.
  • Prostor pro diskuzi
Prezentující: Ivan Kocmánek, jednatel, LogiCall Česká republika, s.r.o.

Cena: členové zdarma
           nečlenové 300,- Kč + 21 % DPH

Přihlásit se

Ukončení přihlašování: 11. 3. 2021

 

Za spolupráci děkujeme: