Webinář: Past zákaznické linky aneb úskalí komunikace se zákazníky | 12. 3. 2021
Termín: 12. 3. 2021 | 10:00 – 11:00
Platforma: Microsoft Teams (přihlášeným bude zaslán link)
Jazyk: čeština
Cílová skupina: Všichni, kterým telefonují zákazníci
Cílem workshopu je poodhalení nejčastějších chyb v praxi firem, při přijímání komunikace od zákazníků, ať už telefonické, e-mailové nebo jinými kanály.
Obsah webináře:
- Úvod na téma zákaznické linky, recepce, příchozí hovory od zákazníků.
- Příklady příchozích hovorů z praxe, nejčastější chyby. Pohled ze strany zákazníka.
- Řešení, jak co nejefektivněji reagovat na příchozí komunikaci od zákazníků.
- Prostor pro diskuzi
Prezentující: Ivan Kocmánek, jednatel, LogiCall Česká republika, s.r.o.
Cena: členové zdarma
nečlenové 300,- Kč + 21 % DPH
Ukončení přihlašování: 11. 3. 2021