Kontaktní centrum

Na základě letité zkušenosti působení na trhu v oblasti B2B v ČR a na Slovensku nabízíme kvalitní služby při prodeji nových produktů a služeb, oslovení nových zákazníků, či prohloubení zákaznického servisu firemní klientely.

Klademe důraz na kontinuální rozvoj zaměstnanců v oblasti soft dovedností a tím i kvalitu hovorů. Disponujeme moderním prostředím, technologií a operátory. Pravidelně rozvíjíme znalosti a dovednosti našich konzultantů špičkovými specialisty v oboru vzdělávání.

Citlivě přistupujeme ke každému koncovému zákazníkovi. Dokážeme rozkrýt jeho potřebu a efektivně prodat Vaše výrobky nebo služby.

Díky dlouhodobé spolupráci s největšími českými operátory na trhu Vám dokážeme nabídnout zajímavé ceny i řešení šitá na míru.

Z našich služeb nabízíme:

  • Cílenou prodejní kampaň – telemarketing včetně přípravy call scriptů, reportingu a monitoringu hovorů k náslechu a vyhodnocení
  • Zřízení kontaktního centra s možností vyřízení komplexní komunikace (příchozí hovory, e-maily, chat)
  • Zákaznické linky, prémiové zákaznické linky, bonusní a motivační programy
  • Poradenství v oblasti nastavení obchodních procesů a rozvoje prodejních dovedností
  • Asistenční služby domlouvání osobních schůzek Vašich obchodních zástupců
  • Kampaň na sběr kontaktních údajů, či vyplnění dotazníků

Samozřejmostí je pravidelný dialog s manažerem kampaně za účelem zvýšení efektivity, který Vám kdykoliv poskytne aktuální informace a data o kampani.

Naše výsledky a fakta hovoří za nás, stačí se správně rozhodnout a svěřit nám své klienty. Naše reference s Vámi rádi projdeme osobně.

Prosím kontaktujte naše obchodní oddělení, obchod@logicall.cz, Tel. +420 554 689 111.

Komunikace je naší silnou stránkou.

Naše reference

Kouzlo kvalitního výkonu operátorů LogiCall tkví ve vyvážené kombinaci produktových a komunikačních školení společně s individuálním koučinkem.

Kontinuální rozvoj pak pokračuje dle principu training on the job v jednotlivých týmech nad konkrétními situacemi klientů.

Na operátorech oceňuji ochotu hledat individuální řešení pro každého klienta s pocitem silné osobní odpovědnosti za každý takovýto kontakt, učit se nové věci, společné sdílení best practice a týmového ducha při hledání osobité cesty k cíli.

Jsem ráda, že se na tvorbě i realizaci tohoto tréninkovém mixu mohu aktivně účastnit. Dle pozitivní zpětné vazby od operátorů, kteří tímto rozvojovým mixem prošli, a klientů, se kterými jsme byli v kontaktu, nám tento rozvojový přístup dává jasný smysl.

MgA. Gábina Vyziblová
Lektorka a koučka